Garanti

Lavello evyeleri için garanti

  1. Bu Garanti Şartlar ve Koşullarında yer alan aşağıdaki terimler aşağıdaki anlamlara gelecektir:
    1. ’Garanti ‘, bu Garanti Şartlar ve Koşullarından ve Medeni Kanun hükümlerinden kaynaklanan tüm hak ve yükümlülüklerin anlamını ifade eder;
    2. ‘Ekipman ‘, garanti sahibinin arızalı Ekipman yerine aldığı satın alınmış bir evye ve arızasız bir evye anlamına gelir;
    3. ‘Garantör’ şu şekilde olacaktır:
      LAVELLO MUTFAK VE BANYO ÜRÜNLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
      YEŞİLKÖY MAH.ATATÜRK CAD.EGS BUSİNESS PARK BLOK NO:12/8 BAKIRKÖY
      Banka hesap numarası: TR480021100000063622100001
    4. ‘Mücbir Sebepler ‘, isyan, grev, toplu anlaşmazlıklar, silahlı çatışmalar ve doğal afetler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, Ekipmandaki garanti onarımlarını gerçekleştiren veya gerçekleştirecek olan Garantör veya Servis Merkezinin önleyemediği ve kontrollerinin dışında olan olağanüstü nitelikteki herhangi bir harici olay anlamına gelir;
    5. ‘Garanti Sahibi ‘, Ekipmanı üreticiden edinen kişi, Garanti Kartına sahip olan ve garanti haklarını etkin bir şekilde kullanma hakkını elde eden Ekipmanın müteakip sahibi anlamına gelir.
  2. Garantör, Ekipman için satış tarihinden itibaren 10 yıl süreyle bir garanti sağlayacaktır.
  3. Garanti sahibi, yukarıdaki 2. maddede belirtilen garanti süresinin sona ermesinden sonra da haklarını iddia edebilir. Böyle bir durumda, Ekipmanın kusurunun bu sürenin bitiminden önce meydana geldiğini kanıtlamak sahibinin sorumluluğundadır.
  4. Garanti, Birleşik Krallık bölgesinde geçerlidir.
  5. Garanti süresi, satın alma belgesi ile onaylanan satın alma tarihinden itibaren başlar.
  6. Garanti sadece üretim hatalarını kapsar.
  7. Garanti süresi boyunca üründe bir kusur veya hasar bulunursa, kullanımı veya kurulumu derhal durdurulmalı ve Garantöre kusur hakkında bilgi verilmelidir. Garantör, kusurlu ürünün kullanımından kaynaklanan herhangi bir zarardan sorumlu olmayacaktır.
  8. Şikayetler 14 gün içinde değerlendirilecektir.
  9. Mücbir Sebep olayları da dahil olmak üzere Garantörün kontrolü dışındaki durumlarda, ürün şikâyetini dikkate alma süresi, Mücbir Sebep süresi veya Garantörün kontrolü dışındaki engellerin süresi kadar uzatılacaktır.
  10. Garantör, garantinin 7. maddesinde belirtilen son teslim tarihlerini yerine getirmezse, müşteri, şikâyeti işleme koyma süresi kadar ürün için garanti süresini uzatma hakkına sahip olacaktır.
  11. Garanti, aşağıdakilerden kaynaklanan ürün hasarını kapsamaz:
    1. Üreticinin kurulum talimatlarına uygun olmayan kurulum;
    2. Kurulum için uygun olmayan aletlerin veya malzemelerin kullanılması, yanlış çalıştırma, yani ekipmanın ve kullanım talimatlarının kullanım amacına uygun olmaması;
    3. Garanti haklarının kullanımıyla bağlantılı olarak Garantör ile kararlaştırılandan farklı bir şekilde nakliye dahil olmak üzere ürünün uygunsuz şekilde depolanması veya taşınması (bu garantinin 13. maddesine bakınız);
    4. Bağımsız onarım ve değişikliklerin gerçekleştirilmesi;
    5. Kullanma suyundan veya yetersiz kalitesinden kaynaklanan çökelti oluşumu;
    6. Yetersiz kullanma suyu parametreleri;
    7. Ürünün uygun olmayan bakımı, örneğin uygun olmayan temizlik maddeleri ve aksesuarların kullanımı;
    8. Ürünün yanlış kullanılmasından kaynaklanan mekanik veya termal hasar;
    9. Normal kullanım sırasında aşınma ve yıpranma;
    10. Kullanım talimatlarında açıklandığı veya ürünün düzgün çalışması için gerekli olan uygun olmayan bakım, temizlik, kurulum ve ayarlama işlemleri;
    11. 280 dereceden yüksek sıcaklıklar.
  12. Granit kompozit evyelerin üretim süreci nedeniyle (yüksek sıcaklıkta ateşleme), teklif sayfalarında listelenen boyutlar yaklaşıktır ve 5 mm’ye kadar değişebilir. Daha küçük farklarla ilgili şikâyetleri kabul etmiyoruz.
  13. Herhangi bir mekanik kusur, keşfedildikleri tarihten itibaren en geç yedi gün içinde derhal bildirilmelidir. Kusurlu ürünün kurulumu veya kullanımı da durdurulmalıdır. Bu şartların yerine getirilmemesi durumunda garanti talebi kabul edilmeyecektir. Garantör, her defasında hasarın nedenini doğrulama hakkını saklı tutar. Kusurun tespit edildiği ana ilişkin kanıt yükü Müşteri’ye aittir.
  14. Bir talepte bulunurken, garanti kapsamında hak sahibi olan kişi öncelikle kusurlu ekipmanı iade etme yöntemi konusunda Garantör ile anlaşmalıdır. Bununla birlikte, seçilen mal iade yöntemine bakılmaksızın, cihazın Garantöre teslim edilmesi masrafları Müşteri tarafından karşılanacaktır.
  15. Garanti haklarının kanıtlanması, satış kanıtının veya diğer güvenilir satın alma kanıtının sunulmasıyla mümkündür. Müşteri ayrıca madde 11’de belirtildiği gibi bu garantinin diğer tüm gerekliliklerine uymakla yükümlüdür.
  16. Müşteri, ekipmanın kusursuz yeni bir ekipmanla değiştirilmesine veya mallar için satın alma fiyatının iadesine yetkilidir. Müşteri, yalnızca Garantörün ekipmanı değiştirememesi durumunda satın alma fiyatını iade etme hakkına sahiptir.
  17. Yeni mallarla değiştirilen mallar yepyeni olacak ve kusurun ortaya çıktığı malların tam bir eşdeğerini oluşturacaktır.
  18. Garantör, üçüncü şahısların beyanlarından sorumlu olmayacaktır.
  19. Bu garanti, malların sözleşmeye uygun olmaması nedeniyle Alıcının haklarını hariç tutmayacak, sınırlamayacak veya askıya almayacaktır.